همه چیز درباره ماکان آریا پارسا
نوشته شده توسط : رضا اسدی

این روزها شاهد ظهور شرکت های تجاری مختلف در بازار هستیم که متأسفانه پس از چندین سال کار شکست خورده و در نهایت رها و یا تعطیل شده اند. این قضیه از چشم دکتر ماکان آریا پارسا پنهان نماند! اما چرا یک شرکت با این همه کارمند باید اینگونه به پایان برسد؟ با توجه به شرایطی که در آن حضور داریم در کنار شرایط اقتصادی می توان به سوء مدیریت در این شرکت ها اشاره کرد. مهمترین اصل در رهبری یک گروه، مدیریت است. می توان گفت مدیریت صحیح راهی است که در آن منابع انسانی، سرمایه و اهداف مجموعه همسو شده و منجر به سودآوری و اشتغال زایی می شود. مدیر موفق کسی است که بتواند با دانش، دانش کافی، تجربه و با اتخاذ روش های مدیریتی صحیح مجموعه را بهبود و ارتقا دهد و همیشه در شرایط سخت برنامه ریزی جایگزین داشته باشد. از نمونه های یک مدیر موفق می توان به کارآفرینانی مانند دکتر ماکان آریا پارسا اشاره کرد. اگر می خواهید در مورد این مدیر و کارآفرین موفق بیشتر بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید ... بیوگرافی ماکان آریا پارسا دکتر ماکان آریا پارسا در بیست و نهم فروردین 1365 در خانواده ای به دنیا آمد. با مادری فرهیخته و پدری ارتشی.

او از همان ابتدای جوانی بسیار خلاق و ساختارشکن بود. وی همواره دوست داشت جوانان کشور با کسب علم و دانش و داشتن شرایط مناسب به پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور دست یابند. از کودکی علاقه زیادی به کمک به افراد جامعه داشت و خیلی زود پله های رشد و تکامل را طی کرد. او بیش از یک دهه پیش اولین موسسه آموزش مجازی کشور را تأسیس کرد و سپس یک هلدینگ بزرگ راه اندازی کرد. وی به عنوان مدیر این هلدینگ و چندین مجموعه دیگر سال ها خدمات ارزنده ای از جمله صدور استانداردهای ISO برای شرکت ها، خدمات مهاجرت و ثبت شرکت، خدمات چاپ و نشر و بسیاری دیگر را ارائه کرده است.

او شرکت های زیادی را به عنوان زیرمجموعه هلدینگ خود تأسیس کرد و صدها جوان را استخدام کرد. همچنین همیشه درس های بزرگی برای پیشرفت و موفقیت بیشتر به آنها می داد. آریا پارسا نیز نویسنده و نویسنده ای سرشناس است که کتاب های اصلی او در موضوعاتی مانند استراتژی های مدیریت، بازاریابی و فروش، مدیریت صحیح منابع انسانی و مواردی از این دست است. سمینارها و همایش های ماکان آریا پارسا

دکتر آریا پارسا در سمینارها و نشست های بسیاری در داخل و خارج از کشور حضور و شرکت می کند. همه کسانی که در سمینارهای این کارآفرین و مدیر نمونه شرکت کرده اند، قبول دارند که او سخنران انگیزشی است که در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش و رازهای موفقیت مشاوره های ارزشمندی ارائه می دهد. چهار نمونه از مهمترین سمینارهایی که وی برگزار کرده و یکی از سخنرانان اصلی آنها بوده است عبارتند از:

اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور در اسفند 1396 اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور در اسفند 1396 سمینار بزرگ امید (فرصت های کسب و کار و اشتغال). ویژه جوانان) در اردیبهشت 1388 اجلاس سران مدیریت و کارآفرینی کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد «نقش کارآفرینی در فضای مجازی» و در قالب ایجاد سمپوزیوم علمی و دریافت و انتشار آثار آن توسط گروهی از مراکز علمی و پژوهشی کشور در تیرماه 1400 موفقیت کارآفرینی دکتر ماکان آریا پارسا در کسب و کار و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق برای همه ما لذت بخش است. برای مدیریت تعداد زیادی از افراد، کسب و کار خود و رسیدن به موفقیت های زیادی. البته این کار به این راحتی هم نیست وگرنه تعداد کارآفرینان موفق الان آنقدر کم نبود! راه اندازی یک کسب و کار و موفقیت در آن یک پروسه طولانی است که برای رویارویی با مشکلات و بحران های پی در پی باید کفش های به اصطلاح آهنی بپوشید! اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت این است که مسیر کارآفرینان موفق را دنبال کنید. ابتدا با مفهوم صحیح کارآفرینی آشنا شوید. کارآفرینی تلاشی فراگیر برای ایجاد و خلق ارزش از طریق شناخت فرصت های شغلی، تخصیص زمان و تلاش کافی، مدیریت نوآورانه و خلاقانه است. البته با ریسک مالی، روانی و اجتماعی مناسب و استفاده از مهارت های مدیریتی و ارتباطی به منظور بسیج منابع انسانی، مالی و اجتماعی برای دستیابی به محصول و خدمت جدید و کسب رضایت از نتیجه و رسیدن به استقلال مالی. نیز همراه است. در این راستا دکتر ماکان آریا پارسا معتقد است که کارآفرینی به فرآیند شناسایی فرصت های جدید و ایجاد کسب و کار و سازمان جدید و رو به رشد برای استفاده از فرصت های شناسایی شده و در نتیجه کالاها و خدمات جدید به جامعه اشاره دارد. عرضه شده است. این نکات را می توانید در مقاله The Role of Entr مشاهده کنید





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: